May 21, 2015

Final exam dah habis


Assalamualaikum & Hi!!

Alhamdulillah, final exam dah habis :)

Sekarang tengah dup dap dup dap tunggu result keluar hehe. 3 minggu yang sangat panjang dan stress aku rasa dalam hidup aku. Everyday ada paper lepastu pulak aku kena allergy attack sebab jordan tengah change season from spring to summer. So,coffee and panadol became my best friend.  Tahu je side effect dia tak elok but I have no choice. :(

Tapi bersyukur sangat dapat groupmate yang sangat baik. Everyday before oral examination,kitorang kena quarantine dalam satu bilik supaya tak terserempak dgn orang yg sebelum kitorang. Sebabnya, Doctor takut soalan exam bocor haha. Masa dalam bilik quarantine tu kan,semua orang tak selfish langsung.. Kitaorang discuss ramai2 dgn budak arab sekali and ramai sudi ajar aku last minute sebab banyak sangat aku blur huhu. Alhamdulillah,most of the time soalan yang aku dapat mesti ada kaitan dengan info yang diorg baru je cakap hehe. Thank you korang :') 

Sekarang ni,tengah busy nak kemas rumah sebab parents nak datang Jordan. Yeayyyy!!
Please doakan kitorang ahli group 6 semua lulus dan dapat graduate sama-sama. In shaa Allah 10.6.15 will be our graduation day. 


 

Template by BloggerCandy.com