March 30, 2015

Mini Birthday Celebration and Pre-Graduation Picture

Assalamualaikum & Hi!!


Ni nak cerita pasal hari sabtu pulak. Pagi tu, tetiba aten hantar mesej suruh datang rumah before ambil gambar unikl. Rupanya,aten masak pulut kuning!!! Aku memang happy gila-gila time tu..terus hilang semua stress hehe. Sebenarnya aku dah pesan awal- awal dekat diorang,  Don't give me anything on my birthday because I have everything that I need. I don't even want a birthday cake. I just want to eat pulut kuning with rendang ayam because thats my favourite and that's it. Tapi aku tak expect apa-apa pun sebab aku tahu pulut tu susah nak buat and everyone is busy. Rupa-rupanya budak budak ni dah ada plan belakang aku..Sweet betul diorang ni. Thank you guys ;)

Sedap sangat sangat sangat

Lepas makan terus pergi ambil gambar UNIKL. Ni first time complete 36 orang after 4 years. It's amazing how fast time flies by and you don't even realize it. Ada yang dah kahwin pun sekarang hehe. Less than 3 months,budak dentist dah grad. Lepas tu,tak tahu la bila lagi boleh kumpul complete macam ni *habuk masuk mata* 


First time datang jordan, aku kena culture shock teruk. It feels so hard to adapt to the environment. Everything was so different compared with Malaysia. But diorang ni yang banyak tolong masa tu. Alhamdulillah,I'm still here until now. I love all this girls so much :)

Girls Power!

Sekarang memang musim ambil gambar graduation kot. Aku pun dah tak tahu berapa banyak gambar aku ada. Padahal final exam pun belom lagi haha. InshaAllah yang amik gambar tu semua dapat grad sekali ,Amin. Sekarang kita upload gambar labcoat dulu,nanti grad kita upload gambar pakai jubah ek..

Just-Mestech

My Clinical Group for 2 years - Group 6


**Dear you,
It feels weird seeing you again after months. But I'm dying out of curiosity, why would you think that person is me? 

 

Template by BloggerCandy.com