March 10, 2014

Comeback

Assalamualaikum.

Lamanyaa tak tulis dekat blog. Banyak sangat benda nak cerita but im too lazy to type hehe.

Jadual aku hari ni sepatutnya,
8.15-11.00: Lecture
11.00-12.00: Exam Preventive Dentistry
12.00-12.30: Just-Markaz Sihi
12.30-1.00: Solat,makan,etc
1.00-3.30: Klinik Cons

tapi biasalah JUST kan,pukul 11.20 baru start. Soalan exam pulak,tak leh cakap apa lah.memang susah gila padahal slide dia simple je. Exam pulak sejam,so pukul 12.30 baru bertolak dari just nak pergi markaz sihi. Masa tu memang rushing gila, sampai je markaz sihi terus solat and masuk klinik. tu pun lambat 10 minit,dengan patient dah duduk atas dental chair, aku punya nervous sampai aku lupa nak sign attendance huhu.

Hari ni last appointment aku dgn patient tu untuk Root Canal Treatment. Sepatutnya aku siapkan minggu lepas tapi sebab gigi dia banyak masalah,so tak sempat. Tapi Alhamdulillah,walaupun banyak problem, finally i'm done with my 1st RCT case. yeayyyy!! doctor pun cakap nice and good job,so memang senyum sampai telinga lah hari ni hehe.



Lepas habis clinic,pergi lab Prostho jap nak tengok update final cast complete denture patient aku. Pastu technician tu cakap, aku dah takyah buat apa-apa sebab dia dah TERbuatkan semua kerja aku sampai siap. masa tu semua orang dalam lab pandang aku macam nak makan je sebab sepatutnya kena buat sendiri.hihi sorry everybody. but for me, this is a double happiness.


My life is full of blessing :)

My exams schedule
 This semester has been so tiring and depressing. Please make dua for me and everyone else that will be undergoing midterms and finals to get great marks! In Sha Allah khair.

 

Template by BloggerCandy.com